a ja tulę tarantulę

11 komentarzy:

  1. ..choć ze strachu aż się kulę
    ale tulę ją do swetra
    rany!
    a gdzie moja tera?
    zapomniałem
    jw oku łezka
    może?hmmm
    zwalę to na pieska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, ten pańcio- dzielny taki
      że niestraszne mu robaki
      terytorium swe oznacza
      choć go potwór straszny maca

      łeb ma pies nie od parady
      zaraz pójdzie w pańcia ślady
      niech ten wstrętny robal wie
      -to nie jego miejsce, nie!

      Usuń
    2. pańcio dzielnie owad strąca
      opcją
      osoba towarzysząca
      on dzielnie naprowadza głosem
      oo tu na rękawie- proszszsze
      a teraz tam się schował
      masz go na lewo od kciuka!
      no gdzie w prawo! w lewo szukaj!;)

      Usuń
    3. "w prawo, w lewo, tutaj jest
      prędzej, prędzej, bierz go, bierz!"
      -a rozwaga?
      -a uwaga?
      -a fotoradary?
      -a mandaty do pary?
      coś oszalał gps..
      ;))

      Usuń
    4. ..bo miał GPS nasz stres
      taki zwierz a chwytak co?
      no wiesz ?, tam też?
      pająk w oczach się rozmnaża
      a dłoń tu się przekomarza
      czy napewno?- może chcesz?
      wiem że, tu lecz ja chcę tam
      tu jest skrócić - zobacz mam!
      tadaaam:))))

      Usuń
    5. A nasz ptasznik, już w nogawce,
      czule łydkę sobie głaszcze.
      Nie trać tarantulo głowy
      dla pajączków
      naczyniowych
      :-)

      Usuń
    6. pełzaj dalej rób postępy
      po sadełku gdzie rozstępy
      już wołają ciebie czule
      idźże tam i zwiń się w kulę
      potem wytocz po nogawce
      wprost na uśmiech
      przy głupawce

      Usuń
    7. jak to tak? ja nie mam chęci!
      wpaść na uśmiech? fe, nie ma mowy!
      jakoś wcale mnie nie kręci
      ludzki układ pokarmowy
      (jako rzecze tarantula;))

      Usuń
  2. brama tuli taran
    mur wciąż się opiera
    nawymyślali te zamknięcia
    na rzepy- cholera!

    OdpowiedzUsuń
  3. rzekła ściana do tarana
    weź wyluzuj już waszmosci
    zelżyj uścisk swój, kochany,
    bo mi pogruchoczesz kości.

    OdpowiedzUsuń